miércoles, 9 de enero de 2013

Ó FINAL SÁBADO TEMOS PARTIDO

Finalmente o Don Budi consijeu encontrar campo así que non teremos que aplasar o partido desta semana. O partido xojarase este sábado ás 16:59 no campo do Bertamiráns (ollo, non ó que fomos o ano pasado que era o do Milladoiro sinon a onde ibamos os oitros anos). A salida da lonja queda pa as 15:29 máis ou menos.

Ide confirmando asistencia, si pasades pola lonja, ides pa o campo, etc...

Por oitra parte, o partido que tíñamos o 2 de marzo contra o Caneda Amio xojarase casi fijo o próximo 26 de enero, no que hai partidos de copa e nos tíñamos libre.

Haberá que intentar dar a sorpresa en Bertamiráns. Vémonos o sábado compañeiros

16 comentarios:

  1. Eu vou, a ver como evolusiona a perna pero vou..a miña salida será desde Rianxo..un saludo

    ResponderEliminar
  2. Eu tamén vou e xa apareso no campo

    ResponderEliminar
  3. Eu tamen vou,apareserei po la lonxa.Un saudo

    ResponderEliminar
  4. Ando medio escarallado do tobillo pero espero estar disponible.

    Non esperedes por min na lonja xa que apareso no campo. Chejarei co partido empesado.

    ResponderEliminar
  5. Non podo, imposible por asuntos familiares. Sorte!

    ResponderEliminar
  6. yo voy
    paso por lonja

    ResponderEliminar
  7. Levín un jatillaso no hombro, 15 días fora dos terrenos de xojo.....

    Machada en Budi!!

    ResponderEliminar
  8. Eu vou. Paso polo doble "S"

    ResponderEliminar
  9. Eu vou, a ver si me pode recoller alguén na casa.

    ResponderEliminar
  10. Marcos de Palmeira11 ene 2013, 18:35:00

    Eu tamén vou. Vémonos na Lonxa.

    ResponderEliminar
  11. Eu apareso no campo...

    ResponderEliminar
  12. Ese es mi Javi....alí nos vemos

    ResponderEliminar
  13. pa variar....en cuadro

    ResponderEliminar
  14. Eu o final vou dende Santiago. A por eles!!!

    ResponderEliminar
  15. marquitos y chema12 ene 2013, 13:44:00

    confirman asistencia

    ResponderEliminar